Wybrałem się na zakupy do Tesco. Niestety na 30 kas działały tylko 10 i trzeba było stać w długich kolejkach. Jako, że robię tam zakupy takie sytuacje pojawiają się często. To samo jest na stoisku grill tesco, gdzie na 2 kasy działa zawsze tylko 1 i trzeba stać w długiej kolejce. Obsługa Pań na tym stoisku jest wolna i często długo szukają kodów do nabicia na kasę fiskalną. Często brakuje tam asortymentu czy też pieczywa. Kiedyś została mi sprzedana zepsuta zapiekanka!!! W samej Galerii Tesco już od dłuższego czasu jest dużo pozamykanych sklepów i nie widać żadnego postępu. Na półkach w sklepie często brakuje towaru. Wygląd personelu nie budzi zastrzeżeń, natomiast nie które Panie na kasach są nie uprzejme. Jedyny plus to, że Tesco uruchomiło bezpłatny autobus dla klientów.
Udałem się do Inspektoratu PZU SA celem przedłużenia polisy OC samochodu. Czas obsługi był szybki a liczne tablice informacyjne doskonale wskazują do którego stanowiska należy się udać. Kompetencje pani nie budziły zastrzeżeń i szybko udało się załatwić sprawę. Wygląd miejsca obsługi bardzo ładny i przestronny.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.