Panie pracujące w Hebe były miłe i chętne do pomocy, doradzały klientom w wyborze odpowiednich kosmetyków. Chętnie odpowiadały na pytania. Były uśmiechnięte, co zachęcało do powrotu do sklepu. Obsługę można określić jako profesjonalną. Jedynym mankamentem był czas oczekiwania przy kasie. Panie zajęte klientami przy półkach, zostawiały kasę, przez co klienci chcący zapłacić musieli czekać. Nie trwało to jednak dłużej niż 2 - 3 minuty. Podczas regulowania rachunku, Sprzedawca zapytała czy posiadam kartę Hebe, umożliwiającą skorzystanie z rabatu. Po usłyszeniu mojej odpowiedzi, że nie, niestety nie zaproponowała mi jej założenia (w tym samym czasie druga obsługująca osoba, zaproponowała założenie takiej karty innemu klientowi).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.