Gdy zajechałem pod dystrybutor gazu na stacji LOTOS oczekiwałem 3 minuty aż ktoś przyjdzie z obsługi. Po przyjściu pracownik obsługi nie przeprosił za opóźnione przyjście do klienta. Pracownik w miarę sprawnie mnie obsłużył. Po przejściu do kasy kasjerka upewniła się czy płacę za benzynę, czy gaz. Ze względu na panujące warunki atmosferyczne kasjerka zaproponowała napój chłodzący, jednakże nie zapytała się o formę zapłaty (płatność gotówką, czy kartą).
Na niektórych stoiskach z określonymi produktami brak jest cen produktów. Obsługa jest miła i w każdym momencie odpowie na zadane pytanie dotyczące miejsca gdzie znajduje się pożądany produkt. Czynna była jedna kasa w efekcie czego powstała kolejka, jednak dzięki szybkiej reakcji kasjerki otworzona została kolejna kasa.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.