Personel bardzo dobrze wykwalifikowany. Uzyskałem pomoc w zlikwidowaniu usterki polegającej na nieprawidłowym działaniu routera bezprzewodowego firmy TP-LINK. Po przedstawieniu przeze mnie problemu sprzedawca poprosił serwisanta, który krok po kroku wyjaśnił mi czynności, jakie powinienem wykonać, aby w przyszłości wykluczyć nieprawidłowości w działaniu.Zachowanie personelu bardzo przyjazne, wygląd w pełni profesjonalny - od razu rozpoznajemy pracowników sklepu (wszyscy ubrani w firmowe koszulki).Oferta oraz cena zachęcająca, choć asortyment dostępny w sklepie pozostawia wiele do życzenia. Na większość produktów musimy czekać 1-2 dni, nie dostaniemy ich "od ręki".Obsługa klientów odbywa się dość szybko i sprawnie, sprzedawcy potrafią rozdzielić klientów, którzy oczekują pomocy serwisowej od klientów potrzebujących porady przed zakupem.Wygląd miejsca obsługi bardzo przyjazny w typowych kolorach sieci sklepów Komputronik, jednak zauważyłem dość sporo piachu na podłodze oraz zakurzone półki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.