Opinie użytkownika (1)

Około półtora miesiąca...
Około półtora miesiąca temu robiłem zakupy w sklepie New Yorker. Muszę przyznać że jakość obsługi oraz wizerunek sklepu, znacznie się poprawił. Asortyment również bardziej mi odpowiada ( obecnie ubrania jakie można nabyć w tym sklepie o wiele bardziej podobają mi się niż przedtem). Kiedyś gdy klient wchodził do sklepu to pierwsza rzeczą jaką mógł zaobserwować były stosy porozrzucanych butów. Niestety tego typu widok zniechęcał do dalszych zakupów. Obecnie gdy wchodzę do tego sklepu to widzę że większość ubrań leży na swoim miejscu jednak nie wszystkie ( praktycznie w każdej przebieralni wiszą ubrania pozostawione przez klientów, można również zaobserwować że personel nie zbiera ubrań zostawianych przez klientów na wieszakach w pobliżu kabin). Jeśli chodzi o obsługę to jest miła i sympatyczna, pracownicy chętnie udzielają pomocy gdy klient szuka konkretnej rzeczy ( np. swetra czy spodni). Niestety minusem są kolejki jakie tworzą się przy kasach, uważam że większa liczba osób powinna zajmować się obsługa klientów przy kasie.

Marcin_1658

29.02.2012

New Yorker

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi