Witam,
Czesto wczasie weekendu zdarza mi sie zjadac posilki poza domem. Podczas ostaniego weekendu poszedłem do Sphixa. W restauracji bardzo duzy ruch, a ilośc osoób osługujacyh wciaz nieproporcjonalna do ilosci gosci w restauracji, co za owocowało tym ze na posilek czekałem ponad godzine . Wczesniej zeby złozyc zamowienie na kalenera czekałem 10 min, Odniosłem wrazenie jakby mi ktos łaske robił ze mnie obsługuje, chyba miałem szcescie tego dnia ze trafiłem na wolny stolik. Poza tym zauwazyłem ze panuje tam chaos, brak organizacji. Po wyjsciu plącąc - zastanawialem sie jak dlugo czasu minie jak ktos z obslugi wezmie te pieniadze. Obserwujac- kelner podszedł do stolika po 6 minutach.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji dotyczącej restauracji sieci SPHINX. Jest nam przykro, że wizyta w naszej restauracji pozostawiła negatywne wrażenia. Pragniemy wyjaśnić, że celem działania naszych restauracji jest zachowanie wszelkich standardów Obsługi Klienta, a w szczególności tych dotyczących czasu obsługi Gościa. Dlatego też szanując czas naszych Gości wymagamy by kucharze dokładali wszelkich starań by zamówione dania przygotowywane były w możliwie jak najkrótszym czasie niezbędnym do ich prawidłowego przygotowania. Ponieważ codziennie pracujemy nad poprawą jakości świadczonych usług, zapewniamy, że przy najbliższych kontrolach jakości zwrócimy szczególną uwagę na poruszone kwestie. Liczymy, iż mimo zaistniałych niedogodności pozostanie Pan naszym Gościem. Z uwagi na to, że na ul. Piotrkowskiej posiadamy 3 restauracje będziemy wdzięczni za dokładne określenie miejsca wizyty. Serdecznie zapraszamy do sieci restauracji SPHINX. Pozdrawiam, Sfinks Polska S.A.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.