Opinie użytkownika (1)

W dniu dzisiejszym,...
W dniu dzisiejszym, około godziny 15:20 postanowiłem skorzystać z usług stacji benzynowej BLISKA w Jastrzębiu Zdroju. W chwili, kiedy podjechałem na stację zajętych było 5 dystrybutorów - trzy przez prywatne samochody osobowe, jeden przez betoniarkę, oraz jeden przez samochód bojowy straży pożarnej. Po zatankowaniu udałem się do sklepu w celu dokonania zapłaty za paliwo. Przy kasie znajdowały się wówczas dwie kobiety. Jedna z nich - krępej postawy, o krótkich ciemnych włosach i wzroście około 160 cm obsługiwała innego klienta, więc podszedłem do drugiej - kobieta około 22 lata, szczupła, szatynka z włosami schludnie spiętymi z tyłu. Obie panie miały na sobie firmowe koszulki a na piersi przypięte identyfikatory. Zostałem powitany słowami "dzień dobry". Pani zapytała, czy za zakupione paliwo życzę sobie rachunek z kasy fiskalnej, czy fakturę wat. Dodatkowo na ochłodę zaproponowano mi napój w promocyjnej cenie, za który podziękowałem. Po zakończonej transakcji zwrócona została mi karta płatnicza wraz z potwierdzeniem transakcji i rachunkiem. Pani podziękowała mi za zakup, życzyła miłego dnia i zaprosiła ponownie.

Marcin_1307

23.09.2010

BLISKA

Placówka

Jastrzębie-Zdrój, Władysława Jagiełły 3

Nie zgadzam się (13)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi