Opinie użytkownika (2)

Przy okazji wizyty...
Przy okazji wizyty w salonie spodobały mi się buty, lecz okazało się, że nie ma mojego rozmiaru. Sprzedawca zaproponował ściągnięcie mojego rozmiaru do salonu. Następnego dnia zostałam poinformowana sms-em, że buty są już w salonie. Udałam się, żeby je przymierzyć. Obsługa sprzedawcy okazała się tak owocna, że ze sklepu wyszłam z butami i torebką do kompletu.

Marcelina_62

25.04.2013

Kazar

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)
Brak zaangażowania sprzedawcy...
Brak zaangażowania sprzedawcy w obsługę klienta. Klient sam prosił o możliwość pokazania/przymierzenia towaru. Sprzedawca nie powitał klienta po wejściu do sklepu i nie nawiązał pierwszego kontaktu - brak pro-aktywnego podejścia do klienta.

Marcelina_62

25.04.2013

Yes

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi