Jeden minus sklepy: chciałam złożyć reklamacje na spodnie po roku uzytkowania i kasjerka mi powiedziała ze mam isc do rzeczoznawcy, zapłacic mu i jak on uzna rekl. to mi wymieni,po kilku wizytach w tej sprawie i rozmowie z kierowniczką zawiodłam się. Nie znają procedur rekl. wiem ze moge złożyc rekl. do 2 lat i musi mi ją przyjąc a panie z obsługi twierdziły ze przyjmują tylko 6 miesięcy(jakas sciema).
Czesto zaglądam do tego sklepu, obsługa normalna nie skacze przy kliencie bo to nie sklep tego pokroju. Nie potrzebuje pomocy idąc do takiego sklepu, sama umiem sobie wybrać co mi się podoba, chyba ze potrzebuję innego rozmiaru to czasem poprosze obsługę wtedy chętnie pomaga. Nie dziwie się jak nie może znaleść, bo przy takmi dużym sklepie, jak klienci nie odkładaja rzeczy na swoje miejsce to nie ma takiej możliwości. Faktycznie rzeczy czasem leżą na ziemi ale jak przychodzą klienci którzy rzucają gdzie popadnie ( a większość tam takich) to się nie dziwie!!! Ciężko ocenić taki sklep co do jakości obsługi, ubrania mają fajne i zawsze się coś wybierze, a jak ktoś chce być obsłuzony według standardów i aby obsługa poświęciła mu 2 godziny to nie ta półka!!!!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.