Pragnę podzielić się ze wszystkimi moją obserwacją na temat przebiegu współpracy i jakości obsługi sieci ERA.
Posiadałam w sieci era dwa numery telefonów i z obydwoma były podobne problemy.
Moje pierwsze rozczarowanie spotkało mnie w momencie przedłużania umowy z siecią. Około 2 miesięcy przed końcem umowy udałam się do salonu Ery, aby dowiedzieć się na jakich warunkach mogę umowę przedłużyć. W salonie dowiedziałam się, że nie mogę liczyć na zbyt duże przywileje. Oferta, którą otrzymałam była znacznie mniej korzystna dla mnie niż oferty, przygotowywane dla całkiem nowych klientów Sieci. Pracownik Salonu tylko wzruszał rękoma i mówił, że nic więcej nie da się zrobić. Z zachowania pracownika wywnioskowałam, że nie chce mu się już więcej ze mną rozmawiać, dawał wymijające odpowiedzi i wymownie patrzył na innych klientów w kolejce, tych klientów, którzy za pewne chcieli się do Sieci dopiero przyłączyć. Pracownik nawet nie pofatygował się aby gdziekolwiek przedzwonić i dopytać o inne możliwości, zostałam jedynie odesłana abym sama zadzwoniła na infolinię. W Salonie poczułam się tak, jakbym była gorszym klientem od tych "nowych".
Po rozmowie z pracownikiem salonu postanowiłam zapytać o ofertę i o inne możliwości jej konfiguracji za pośrednictwem poczty elektronicznej. Niestety tutaj też się rozczarowałam. Została mi przesłana sama sucha oferta, też dużo gorsza od tych przewidywanych dla nowych klientów z informacja że jest ona ostateczna. Na moje zapytanie o to dlaczego tak się właśnie dzieje dostałam odpowiedź że tak ma być, bo takie są przepisy. Na kilka moich e-maili nie otrzymałam w ogóle odpowiedzi.
Zadzwoniłam również na infolinię Ery i próbowałam się dowiedzieć dlaczego mam gorsze prawa niż nowi klienci. W dobie tak dużej konkurencji już sam fakt, iż chciałam przy swojej sieci pozostać, moja lojalność wobec Sieci, powinny być argumentem niepodważalnym do tego, aby w jakiś szczególny sposób zadbać o takich klientów jak ja. Pracownik infolinii stwierdził że tak stanowią przepisy i nie może tego zmienić, nie działały żadne argumenty, zasugerował mi, że jak mi się nie podoba to zawsze mam czas aby zrezygnować.
Niestety moja współpraca z siecią Era już się zakończyła.
Wszyscy doskonale wiedzą jak szybko zmieniają się oferty sieci komórkowych i jaka duża jest konkurencja w tej dziedzinie. To właśnie z uwagi na te fakty każda sieć komórkowa powinna dbać o swoich klientów - nie tylko kusić i przygarniać nowych , ale w szczególności dbać o swoich stałych klientów i nie pozwolić im odejść.
Niestety po moich doświadczeniach sądzę, iż Era o swoich stałych klientów w ogóle nie dba i nie zabiega, a wręcz dyskryminuje ich w stosunku do nowych dopiero co przyłączających się klientów. Ponadto jakość obsługi i kompetencje niektórych pracowników Sieci zostawiają wiele do życzenia.
Jestem klientem mBanku już od kilku lat, jednakże dopiero niedawno miałam okazję wypróbować "na własnej skórze" jakość obsługi Banku.
Przed kontaktem z mBankiem postanowiłam dokładnie przeanalizować jego ofertę poprzez stronę internetową. Na stronie internetowej mBanku można znaleźć bardzo dokładny opis poszczególnych produktów, wszystkie regulaminy, jak również wszystkie prowizje i opłaty - to ogromny plus, gdyż przed podjęciem decyzji o zakupie produktu każdy może bardzo dokładnie zapoznać się najpierw ze wszystkimi informacjami. Dostępność tych wszystkich szczegółowych informacji umożliwia również łatwe porównanie oferty Banku z ofertą konkurencji.
Po zapoznaniu się z informacjami na stronie internetowej postanowiłam zweryfikować tą wiedzę i zadzwoniłam na infolinię Banku. Pracownik Banku okazał się być bardzo miłą i kompetentną osobą. Potwierdził wszystkie informacje, które wcześniej wyczytałam, a także bez zastanowienia odpowiedział na wszystkie moje dodatkowe pytania. Bardzo dokładnie wytłumaczył mi również przebieg procesu zawierania umowy kredytowej.
Po uzyskaniu wszystkich potrzebnych mi informacji wypełniłam wniosek o kredyt odnawialny. Wniosek ten jest dostępny za pośrednictwem strony internetowej Banku. Jest on bardzo czytelny i przejrzysty, więc na pewno nikt nie miał by kłopotów z jego wypełnieniem.
Mój wniosek został rozpatrzony pozytywnie w bardzo szybkim czasie i bez żadnych zastrzeżeń.
Pracownik Banku skontaktował się ze mną i poinformował, że moja umowa jest już gotowa do podpisu. Poprosił również o wybranie dogodnego dla mnie miejsca i terminu podpisania umowy. Bardzo miło mnie to zaskoczyło, gdyż zazwyczaj w innych bankach klienci nie mają na takie rzeczy żadnego wpływu. mBank bierze pod uwagę zdanie swoich klientów.
Podpisanie umowy również przebiegło w miłej atmosferze. Pracownik, z którym byłam umówiona dokładnie omówił mi wszystkie punkty umowy, bez wahania odpowiadał na wszystkie moje wątpliwości i dodatkowe pytania.
Życzę każdemu takiej obsługi.
Witam.
Serdecznie dziękuję Pani za wyrażenie swojej opinii na temat produktów mBanku oraz obsługi przez Doradców. Cieszy mnie fakt, że jest to ocena tak pozytywna, a co za tym idzie - motywująca do dalszych działań. Aby zapewnić naszym Klientom najwyższą jakość obsługi, Doradcy uczestniczą w regularnych szkoleniach podnoszących ich kwalifikacje zawodowe. Cechą nadrzędną naszego Banku jest także innowacyjność rozwiązań technicznych nad czym czuwa zespół najlepszych specjalistów. Miło więc, że dostrzegła Pani ułatwienia i wygodę podczas korzystania z naszych usług. Wierzę, że nasza współpraca w dalszym ciągu będzie przebiegać w tak przyjaznej atmosferze jak dotychczas. Pozdrawiam, Alicja Gołębiowska, mBank
Firma Banatkiewicz słynie...
Firma Banatkiewicz słynie głównie z bardzo dobrych ciast i tortów.
Moja wizyta tam związana była z zakupem tortu na urodzinowego dla mojego synka. Chciałam synkowi zrobić miłą niespodziankę i moja przyjaciółka poleciła mi ta właśnie cukiernię - nie myliła się - bardzo miło się zaskoczyłam.
Jak na małą kawiarnię (cukiernię) Firma oferuje na prawdę bardzo dużą różnorodność ciast i tortów. Jeżeli chodzi o torty (bo ta właśnie one mnie najbardziej interesowały) to Firma na życzenie klienta wykonuje je w przeróżnych kształtach, np. samochód, biedronka, piłka, itp. W cukierni dostępny jest foto katalog z oferowanymi tortami. W ofercie znajdują się torty na każdą okazję. Sprzedająca tam Pani zna doskonale całą ofertę, można ją zapytać o każdy szczegół i wszystko bardzo miło wytłumaczy. Czas realizacji zamówienia jest bardzo krótki. Jedyny minus to cena - jest ona trochę wyższa niż zwykłych tortów w innych cukierniach, ale niestety za jakość trzeba płacić.
Jeżeli chodzi o samą kawiarnię to w lokalu jet bardzo miło i przytulnie. W takiej atmosferze z przyjemnością można posiedzieć z przyjaciółmi, wypić kawę czy zjeść ciastko. Cukiernia ma również ogródek na wolnym powietrzu, więc w pogodne dni można również posiedzieć na dworze.
Jeżeli ktoś ma ochotę na pyszne ciastko i kawę w bardzo miłej atmosferze - polecam firmę Banatkiewicz.
Jestem właścicielem konta na portalu moikrewni.pl od około roku. To portal tworzący drzewo genealogiczne. W internecie jest bardzo dużo podobnych portali. Ja wybrałam ten z uwagi na jego prostotę i przejrzystość. Portal ten oferował również wiele ciekawych funkcji i możliwości - bardzo konkurencyjnych z innymi.
Niestety niedawno otrzymałam e-mail z informacją, że mój portal połączył się z innym portalem o tej samej tematyce i moje konto zostało tam automatycznie przeniesione. Nie spodobało mi się to i za to wielki minus. Po pierwsze nikt mnie wcześniej nie poinformował o planowanym połączeniu i nie spytał czy wyrażam zgodę na założenie mi konta w innym portalu, tylko po prostu to zrobił bez mojej zgody.
Po drugie akurat tak się złożyło, że na tym drugim portalu również posiadałam konto - po przeniesieniu konta zdublowały się i pojawiły się tam moje dwa różne drzewa genealogiczne. Takich sytuacji nie powinno być.
Portal zrehabilitował się jednak w moich oczach. Do administratorów moikrewni.pl wysłałam e-mail z prośbą o usunięcie jednego zdublowanego konta i pozostawienie tylko tego właściwego. Bardzo szybko otrzymałam miłą odpowiedź i informacje, że moja prośba zostanie wykonana w możliwie jak najkrótszym czasie. Administratorzy nie kłamali, spełnili obietnicę.
Jako podsumowanie pragnę dodać, iż mimo faktu, że teraz portal oferuje trochę mniej interesujących mnie możliwości, to jest on nadal bardzo interesujący i na prawdę wart polecenia, a jego administratorzy zawsze stają na wysokości zadania.
Obserwacja dotyczy procesu zakupu ubezpieczenia komunikacyjnego w AXA.
Moje zainteresowanie ofertą AXA zaczęło się w momencie zakupu samochodu - poszukiwałam wówczas oferty ubezpieczenia za rozsądna cenę, ale jednocześnie dającego mi poczucie bezpieczeństwa.
Na stronie internetowej Firmy znajduje się kalkulator, dzięki czemu szybko można obliczyć przybliżona wartość składki, można również poznać ceny wszystkich dostępnych wariantów ubezpieczenia. Dzięki temu bardzo szybko można porównać ofertę AXA z innymi firmami. Taki kalkulator to teraz rzadkość wśród firm ubezpieczeniowych. Większość z nich na swoich stronach ma tylko kontakt z agentem, aby ten wyliczył składkę. Za kalkulator na stronie WWW duży plus.
Na stronie internetowej Firmy znajduje się również formularz, dzięki któremu można zamówić kontakt telefoniczny. Jest to bardzo przydatna opcja, gdyż to pracownik AXA do mnie oddzwania i nie muszę ponosić żadnych kosztów połączeń. Mogę również wybrać dogodne dla minie godziny, w których pracownik ma się za mną skontaktować.
Wypełniłam wspomniany powyżej formularz. Pracownik AXA zadzwonił do mnie w przedziale czasowym, który wybrałam. Był bardzo kompetentny i dokładnie mi wszystko wytłumaczył, po czym zebrał ode mnie wszystkie podstawowe dane niezbędne do wyliczenia składki. W bardzo miłej rozmowie poznałam dokładnie całą ofertę AXA, wysokość mojej składki oraz całą procedurę zawierania umowy.
W bardzo krótkim czasie otrzymałam e-mail z propozycją oferty dla mnie, po czym pracownik skontaktował się ze mną jeszcze raz i rozpoczęliśmy procedurę zawarcia umowy.
W przeciągu 2 dni pojawił się u mnie przedstawiciel AXA. Zrobił pełną dokumentację samochodu i następnego dnia miałam już gotową umowę ubezpieczenia.
Z czystym sumieniem mogę polecić tą Firmę. Współpraca z tak miłą i kompetentną obsługą ta sama przyjemność.
Podczas robienia codziennych zakupów w Delikatesach Centrum postanowiłam dokładniej przyjrzeć się jakości obsługi klienta.
Po wejściu do sklepu wrażenia są bardzo dobre. Wszędzie jest czysto, na półkach panuje porządek, towary są poukładane tematycznie więc nie ma problemu ze znalezieniem tego czego potrzebujemy.
Niestety kilka razy spotkałam się z sytuacja, że w danym dniu nie było konkretnego produktu, którego zawsze kupuję (lub było go bardzo mało), ale to raczej wina dostawców niż sklepu.
Oferta sklepu też mogła by być bardziej rozszerzona, ale jest to tylko sklep osiedlowy, więc nie ma co marudzić.
Tak jak wspomniałam jest to sklep osiedlowy, więc są tam tylko dwie kasy, z czego jedna zawsze jest czynna, a drugą otwierają gdy tylko przed pierwszą pojawi się nawet niewielka kolejka (grupka ludzi ok. 3-4 osób). Dzięki temu obsługa odbywa się bardzo sprawnie i szybko.
Po sklepie cały czas kręci się kilku pracowników - poprawiają towary, sprawdzają czy czegoś nie brakuje i od razu uzupełniają braki.
Pracownicy sklepu bardzo rzadko podchodzą sami z własnej inicjatywy i pytają czy w czymś pomóc - ale jest to branża spożywcza więc nie ma aż takiej dużej potrzeby. Za to, gdy tylko podejdziemy z jakimś pytaniem lub problemem obsługa jest bardzo miła, uprzejma i zawsze służy fachową pomocą. Wszyscy pracownicy są bardzo kompetentni.
Z czystym sumieniem mogę polecić wszystkim ten sklep. Zakupy robi się tam bardzo przyjemnie, a przede wszystkim prawnie i szybko.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.