Opinia użytkownika: Magdalena_911
Dotycząca firmy: AXA
Treść opinii: Obserwacja dotyczy procesu zakupu ubezpieczenia komunikacyjnego w AXA. Moje zainteresowanie ofertą AXA zaczęło się w momencie zakupu samochodu - poszukiwałam wówczas oferty ubezpieczenia za rozsądna cenę, ale jednocześnie dającego mi poczucie bezpieczeństwa. Na stronie internetowej Firmy znajduje się kalkulator, dzięki czemu szybko można obliczyć przybliżona wartość składki, można również poznać ceny wszystkich dostępnych wariantów ubezpieczenia. Dzięki temu bardzo szybko można porównać ofertę AXA z innymi firmami. Taki kalkulator to teraz rzadkość wśród firm ubezpieczeniowych. Większość z nich na swoich stronach ma tylko kontakt z agentem, aby ten wyliczył składkę. Za kalkulator na stronie WWW duży plus. Na stronie internetowej Firmy znajduje się również formularz, dzięki któremu można zamówić kontakt telefoniczny. Jest to bardzo przydatna opcja, gdyż to pracownik AXA do mnie oddzwania i nie muszę ponosić żadnych kosztów połączeń. Mogę również wybrać dogodne dla minie godziny, w których pracownik ma się za mną skontaktować. Wypełniłam wspomniany powyżej formularz. Pracownik AXA zadzwonił do mnie w przedziale czasowym, który wybrałam. Był bardzo kompetentny i dokładnie mi wszystko wytłumaczył, po czym zebrał ode mnie wszystkie podstawowe dane niezbędne do wyliczenia składki. W bardzo miłej rozmowie poznałam dokładnie całą ofertę AXA, wysokość mojej składki oraz całą procedurę zawierania umowy. W bardzo krótkim czasie otrzymałam e-mail z propozycją oferty dla mnie, po czym pracownik skontaktował się ze mną jeszcze raz i rozpoczęliśmy procedurę zawarcia umowy. W przeciągu 2 dni pojawił się u mnie przedstawiciel AXA. Zrobił pełną dokumentację samochodu i następnego dnia miałam już gotową umowę ubezpieczenia. Z czystym sumieniem mogę polecić tą Firmę. Współpraca z tak miłą i kompetentną obsługą ta sama przyjemność.