Placówkę PZU odwiedziłam w celu zakupienia ubezpieczenia na wakacje za granicą. Obsługiwała mnie miła starsza Pani, która posiadała dużą wiedzę z zakresu ubezpieczeń. Zadała mi wiele pytań dotyczących wyjazdu i zbadała moje potrzeby, aby odpowiednio dobrać ofertę. Pozostałe osoby, które pracują w tej placówce również chętnie służyły pomocą. Tego dnia było dużo klientów i przez to, że obsługa zajmowała dużo czasu robiła się coraz większa kolejka, ale Panie niczym się nie przejmując wykonywały swoją pracę powoli i sumiennie. Zakupiłam polisę, którą mi poleciła agentka. Wszystko mi dokładnie wytłumaczyła i pożegnała się serdecznie. Była bardzo miła i jedyne zastrzeżenie jakie mam to do czasu obsługi, bo spędziłam u niej ok jednej godziny, gdzie przy takim ruchu było to bardzo dużo czasu.
Będąc na zakupach we wskazanym supermarkecie obserwowałam zachowanie obsługi. Wrażenia są bardzo negatywne. Jedna kasa, na dodatek siedzi tam nowa osoba, kolejka parę metrów. Szalę przelało pytanie zadane przez ekspediętkę klientowi ile kosztuje jakiś produkt. Po zrobieniu zakupów zostałam poinformowana, że koszyk w którym miałam zakupy musze pozostawić przed kasą a za torbę na zakupy muszę dodatkowo zapłacić. Byłam zdenerwowana całą sytuacją, obserwując innych klientów oni również.
Do wizyty w tym sklepie skłonił mnie fakt, gdyż niedługo kończy mi się umowa w innej sieci komórkowej i chcę porównać ofertę zanim dokonam wyboru. Po wejściu do salonu przywitała mnie przemiła osoba, która od razu przeszła do zapoznania się z moimi potrzebami. W sposób wyczerpujący przedstawiła mi ofertę, zaznaczając najważniejsze informacje w ulotce. Przy okazji zapytała mnie o internet i również przedstawiła ofertę. Obsługa naprawdę kompetenta i zaangażowana, jedyne zastrzeżenie mam do samej oferty, która nie była zbyt ciekawa, jednak na to sam konsultant nie miał już wpływu. A więc jestem zadowolona z obsługi dodatkowo spodobała mi się jeszcze atmosfera panująca w tym sklepie. Konsultanci schludnie ubrani w ubrania służbowe, sam sklep również sprawia wrażenie zadbanego. Wszystko tam jest pod ręką, niektóre telefony wyeksponowane w taki sposób, że można się z nimi zapoznać samemu. Ocena 4 gdyż moznaby popracować jeszcze nad przebiegiem rozmowy handlowej, zwłaszcza technicznymi ciekawostkami o telefonach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.