Wybrałam się do Carrefoura po drobne zakupy. Kolejna w ww. hipermarkecie nie była zbyt długa- bardzo szybko znalazłam się przy kasie, którą wyznaczył mi system (jedna kolejka do 10 kas). Obsłużyła mnie miła Pani, która standardowo powiedziała "dzień dobry", przeskanowała kody produktów, które chciałam zakupić i głośno, wyraźnie powiedziała kwotę, którą muszę zapłacić. W danym dniu posiadałam gotówkę, więc podałam kasjerce banknot. Zapytała grzecznie, czy mam końcówkę kwoty, czyli 6 groszy. Odpowiedziałam, że nie posiadam- kasjerka nie drążyła dalej tematu dot. drobniejszej kwoty. Wydała resztę wraz z paragonem i spokojnym tonem powiedziała :"zapraszamy ponownie". Pracownik wydawał mi się bardzo uprzejmą osobą, która lubi swoją pracę. Odnosi się z kulturą do każdego z klientów i ma na celu wywarcie pozytywnego wrażenia. Pracownik osiągnął cel, czyli wywarcie na kliencie uczucia ważności.Jeżeli chodzi cenę asortymentu proponowanego w hipermarkecie- ceny mogłyby być minimalnie korzystniejsze.Czystość- można dostrzec, iż dbają o czystość hipermarketu,koszy, jak również kas i taśm znajdujących się przy kasach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.