Dzisiaj wychodząc z pracy zauważyłam wyspę Samsunga na parterze centrum, ponieważ obecnie rozważam zakup nowego telefonu ( pod uwagę biorę zwłaszcza Samsunga) dlatego postanowiłam zaczerpnąć kilka porad. Niestety bardzo się rozczarowałam. Wyspa wyglądała imponująco, była duża i przejrzysta. Każdy telefon był bardzo dokładnie opisany i można było spróbować na co pozwalają produkty tej firmy. Raj dla maniaków. Niestety obsługa nie była na najwyższym poziomie. Mimo tego, że w danym momencie byłam sama na wyspie, nikt z obsługi się mną nie zainteresował, nie podszedł. Próbowałam jakoś sobą zainteresować obsługę ale bez skutku. Sama postanowiłam rozpocząć rozmowę i na moje pytanie o jeden z modeli Samsunga Pan odpowiedział, że tu są same nowości i odszedł. Poczułam się jak klient drugiej kategorii. Doradca oczywiście nie musiał ze mną rozmawiać na temat innych modeli ale mógł mnie albo zaprosić do punktu Samsunga albo przedstawić nowsze modele dostępne na wyspie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.