W dniu dzisiejszym dokonałam zakupu w ,,Hipermarkecie" Kaufland. Jakoś obsługi na sklepie oceniam dobrze. Zostałam doprowadzona do półki z towarem o który prosiłam. Ogólna organizacja na sklepie, ok aczkolwiek gorzej było przy kasie. Kolejki długie i nie dość przyjemna ekspedientka. Zero próby nawiązania kontaktu z klientem,sama obsługa była mało sprawna,anemiczna.
Bardzo dziękujemy za dokonanie oceny naszego marketu w Radomiu. Z uwagi na fakt, iż zawsze staramy się polepszać jakość naszych usług, każda opinia, zarówno krytyczna jak i pozytywna, jest dla nas bardzo cennym źródłem informacji. Pragniemy poinformować, iż wszystkie Pani uwagi przekazaliśmy do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej, aby usprawnić dziedziny, które zostały ocenione negatywnie.
Mamy nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze.
Pozdrawiamy Kaufland Team
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.