Wizyta dotyczyła rozwiązania umowy ubezpieczenia samochodowego OC. Na wstępie osoba obsługująca zadała pytanie dotyczące powodów chęci rozwiązania umowy z firmą PZU. Wykazała zrozumienie po podaniu przeze mnie argumentu wysokich cen usług tej firmy oraz konieczności korzystania z tych usług na mocy umowy zawartej przez poprzedniego właściciela pojazdu. Następnie udzieliła szczegółowych informacji o sposobie rozwiązania umowy z firmą PZU a także zachęciła do skorzystania z ich usług w przyszłości - gdy nabędę zniżki. Sposób przekazywania informacji był zrozumiały, zwięzły. Osoba ta wywarła wrażenie kompetentnej. Nie próbowała zatrzymać mnie jako klienta "na siłę", a pewna dawka poczucia humoru, jakim wykazała się w takiej sytuacji sprawiła, iż firma PZU odznacza się dla mnie wizerunkiem pozytywnym. Formalność rozwiązania umowy przebiegła sprawnie, w atmosferze bezstresowej.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.