Opinie użytkownika (1)

Kiedy byłam w...
Kiedy byłam w punkcie obsługi klienta w salonie T-mobile w Zambrowie, w momencie wejśćia do sklepu konsultant nawiązał ze mna kontakt wzrokowy. W sklepie znajdowało się 2 osoby. Kiedy nadeszła moja kolej, konsultant ponownie przywitał mnie słowani: ,,Dzień dobry, w czym mogę Pani pomóc"?. Konsultant przed zaprezentowaniem oferty, zadawał mi dużo pytań dotyczacych moich potrzeb.: Czy chce przenieść numer od innego operatora, czy jestem już abonentką, czy korzystam z internetu w telefonie?, ile minut potrzebuje?, jaki abonament chciałabym płacić?, telefon standardowy czy dotykowy?,. Po zbadaniu moich potrzeb konsultant zaprezentował mi ofertę, poinformował o cenie abonamentu, ilości minut w abonamencie, cena za minutę połączenia pozaabonamentem. Dodatkowo zaproponował mi ubezpieczenie telefonu, i wymienił korzyści. Na koniec rozmowy rozwiał wszystkie moje wątpliwości.

Magdalena_2768

30.11.2012

T-Mobile

Placówka

Zambrów, Białostocka 17

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi