Kiedy byłam w punkcie obsługi klienta w salonie T-mobile w Zambrowie, w momencie wejśćia do sklepu konsultant nawiązał ze mna kontakt wzrokowy. W sklepie znajdowało się 2 osoby. Kiedy nadeszła moja kolej, konsultant ponownie przywitał mnie słowani: ,,Dzień dobry, w czym mogę Pani pomóc"?. Konsultant przed zaprezentowaniem oferty, zadawał mi dużo pytań dotyczacych moich potrzeb.: Czy chce przenieść numer od innego operatora, czy jestem już abonentką, czy korzystam z internetu w telefonie?, ile minut potrzebuje?, jaki abonament chciałabym płacić?, telefon standardowy czy dotykowy?,. Po zbadaniu moich potrzeb konsultant zaprezentował mi ofertę, poinformował o cenie abonamentu, ilości minut w abonamencie, cena za minutę połączenia pozaabonamentem. Dodatkowo zaproponował mi ubezpieczenie telefonu, i wymienił korzyści. Na koniec rozmowy rozwiał wszystkie moje wątpliwości.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.