Obserwacja rozpoczęła się o godzinie 9:40. do skontrolowania była obsługa pracowników którzy promują pożyczki w gettin banku. Kobieta która mnie obsługiwała miała na sobie strój obowiązujący w tym banku. Plakietka z widocznym imieniem i nazwiskiem była przypięta na swoim miejscu. Pracownica poinformowała mnie o wszystkich wymogach jakie musi spełniać klient aby otrzymać pożyczkę, dodatkowo wręczyła mi ulotkę pogłębiającą wiedzę na ten temat, dała równiez wizytówkę i zaproponowała że skontakuje się ze mną. Jesli chodzi o wizerunek banku, w jego wnętrzu była zachowana czystość kosz na śmieci znajdował sie w widocznym miejscu ulotki były w miejscach do tego przeznaczonych . wizyta zakończyła się o godzinie 10:20
Wizyta rozpoczęła się o godzinie 9:40, zakończyła się o 10:10. Obsługa niezbyt miła. Pomimo tego, że w rejestracji były trzy osoby tylko jedna obsługiwała, przez co zrobiła się długa kolejka pacjentów. Ludzie byli tym faktem mocno zdenerwowani. Osoby pracujące w rejestracji nie były zaangażowane w szybką i sprawną obsługę petentów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.