Miałam okazję kupować tam ser oraz wędliny. Na każdym z tych stanowisk Panie szybko reagowały na klienta. Nie trzeba było czekać, aż ktoś podejdzie. Panie były w trakcie dokładania asortymentu na lady. Widząc, że klient podchodzi, od razu podeszły i grzecznie zapytały co chciałabym kupić. Udzieliły porady co do zakupu, pomogły w wyborze zarówno serów, jak i wędliny. Cechowała je wysoka kultura osobista oraz profesjonalizm. Ubrane w uniformy, wykazały się znajomością oferowanych produktów. Zadbane stanowiska pracy oraz kompetentny personel, zachęca do zrobienia zakupów.
Nie po raz pierwszy zaobserwowałam bardzo niską jakość obsługi klientów na stoisku z wędlinami. Notorycznie brakuje tam osób, które powinny obsługiwać klientów. Stojąc i czekając na obsłużenie, po 5 minutach poprosiłam Panią ze stoiska mięsnego, aby przywołała kogoś na stoisko z wędlinami, po czym usłyszałam: "Widocznie koleżanka gdzieś wyszła". Kolejną sprawą jest sposób obsługi. Panie tam pracujące zamiast sprawnie i szybko obsługiwać klientów prowadziły między sobą rozmowy na temat źle zrobionego grafiku podczas gdy kolejka robiła się co raz większa, a klienci co raz bardziej nerwowi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.