Dotyczy strony internetowej
W momencie wejścia na stronę Ci, którzy nie znają tego adresu i tej firmy mogą od razu się zorientowac, że sprzedaje się tam produkty AGD i RTV. Ja postawiłam sobie za cel znalezienie ekspresu do kawy. Udało mi sie to bez problemu - bardzo dobra nawigacja, jasna i zrozumiała. Nie jest jednak oczywiste, że firma ma także sieć salonów, w których możliwy jest osobisty odbiór zamówionych produktów. Mapka, która to sugeruje, jest "migajaca" i nie zawsze ją widać. Moim zdaniem powinna być stałym elementem strony. Informacja o możliwości odbioru w salonie jest byt nisko umieszczona. Sama mapa ma bardzo mylące oznaczenia w formie kropek - trudno odróżnić co oznacza salon, a co jedynie miasto. Ja szukałam salonu w Gdyni i byłam przekonana, patrząc na mapę, że taki istnieje. A potem nie mogłam go znaleźć na liście salonów po wybraniu województwa pomorskiego.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.