W dniu dzisiejszym miałam problem z modemem w jednej z sieci, od paru dni zrywały się połączenia, a dziś zerwało się na dobre, odwiedziłam więc stoisko firmy, w której zakupiłam bezprzewodowy internet w Silesia City Center, gdzie mi powiedziano, że sprzedawca nie może nawet dotknąć modemu, ponieważ mogłabym go oskarżyć o jego zepsucie. Zaproponowano mi wysłanie modemu do naprawy lub wyprawę do innego miasta na Śląsku, w celu konsultacji w serwisie firmy, która wyprodukowała modem. Ze względu na specyfikę mojej pracy, bardzo zależało mi na czasie i potrzebowałam dostępu do internetu i poczty e-mail od samego rana. Weszłam do salonu Sferis w Silesia City Center, co okazało się dobrą decyzją. Przedstawiłam swój problem i poprosiłam o pomoc a, sprzedawcy od razu, bez chwili wahania podjęli próbę pomocy. Nie minęło 5 minut, kiedy problem został rozwiązany. Kiedy byłam w salonie wchodzili różni ludzie. Dwie starsze panie chciały kupić notbooka, sprzedawca podszedł do nich od razu, bezproblemowo otworzył, półkę, wyciągnął komputer i cierpliwie tłumaczył i objaśniał, odpowiadając na wszystkie pytania. Kiedy skończy mi się umowa z dostawcą internetu, pójdę do sklepu Sferis i tam kupię bezprzewodowy internet. Bardzo ładny sklep,bardzo dobrze oświetlony, czysty obsługa na 5+, konkurencyjne ceny i szacunek do każdego klienta, nawet potencjalnego. Dziękuję Panu sprzedawcy, dzięki któremu nie straciłam dziś pracy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.