Opinie użytkownika (6)

Witryna zachęca do...
Witryna zachęca do wejścia do sklepu- zgodnie informacjami na niej klient spodziewa się niewiarygodnych obniżek. Niestety towaru objętego przeceną jest niewiele, mało wzorów i rozmiarów. Ponadto ceny zmieniają się o ok. 10-20%, podczas gdy witryna mówi o nawet 70% obniżkach. Sklep urządzony pod wytyczne firmy- przestrzeń dobrze zaplanowana, ciekawy klimat. Minus za zbyt nachalną muzykę- nie można się spokojnie porozumieć z drugą osobą. Czas obsługi 3-5 minut. Niestety obsługa nachalnie od wejścia do sklepu narzuca swoją pomoc, a po negatywnej odpowiedzi i tak staje obok i śledzi klienta wzrokiem. Oczywiście podyktowane jest to chęcią jak najlepszego wykonywania obowiązków, jednak jest w gruncie rzeczy krępujące dl kupującego.

Maciej_729

18.07.2011

Cropp

Placówka

Leszno, Al. Konstytucji 3 Maja 12

Nie zgadzam się (0)
Sklep samoobsługowy, jednak...
Sklep samoobsługowy, jednak w razie potrzeby pomocy zawsze można liczyć na personel. Oferta jak najbardziej na plus- dużo towaru, większość rozmiarów, dużo dostępnych wzorów i kolorów, przedziały cenowe też atrakcyjne (t-shirt- od 20 do 50 PLN). Niemniej sklep przytłaczający, ciasny, kiepsko rozplanowany. Niestety największym mankamentem był czas obsługi. W niedzielne popołudnie zaobserwować można było dość długie kolejki do obu kas- średnio 10-15 minut na przedostanie się do kasy. Minus dla pani z lewej kasy- milcząca, kasująca towar, zwijająca kupowaną odzież niechlujnie, sprawiająca wrażenie niechętnej. Oczywiście podyktowane to może być zmęczeniem, jednak klient może o tym nie wiedzieć, a jest ono eksponowane nadmiernie.

Maciej_729

18.07.2011

New Yorker

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Wybór w sklepie...
Wybór w sklepie jest naprawdę ogromny- kilkadziesiąt wzorów i zestawów kolorystycznych różnych butów męskich i damskich, dostępne w wielu rozmiarach z różnych przedziałów cenowych. Ekspozycja bardzo czytelna- Każdy regał przeznaczony jest na jeden rozmiar- oznakowania znajdują się nad półkami. Niestety bardzo słaba ekspozycja cen. Miejsce bez klimatu- szaro-zielone ściany nie są zbyt przyjazne w odbiorze, potęgują ponury nastrój. Niedostateczne oświetlenie. Ogromny minus za obsługę- Panie każdego wchodzącego klienta śledzą spojrzeniem- poczucie inwigilacji, sprawiają wrażenie niezadowolonych i obrażonych na klienta. na wyraźne problemy ze znalezieniem odpowiedniego rozmiaru przez klienta, obsługa nie reaguje, a na prośbę o pomoc reaguje nieprzyjemnym głosem: "wszystko jest wystawione". W takim wypadku brak oceny wiedzy i kompetencji, ponieważ de facto ich nie sprawdzono.

Maciej_729

16.07.2011

Butmar

Placówka

Leszno, Jana pawła II 16

Nie zgadzam się (1)
Przyjemnością jest robić...
Przyjemnością jest robić zakupy dla najmłodszych w tym sklepie! Miła, fachowa obsługa, zdająca się wykonywać swoją pracę z przyjemnością. Panie świetnie doradzają w wyborze zabawek i innych artykułów. Konsultacja trwa około 2-5 minut, a samo sfinalizowanie transakcji to zaledwie 1 minuta. Mankamentem jest ilość pań w sklepie- dwie osoby, choćby najmilsze i najbardziej fachowe, nie dają sobie rady gdy w sklepie jest tłoczno. Ekspozycja pozytywna- sklep widoczny z daleka, podział na działy tematyczne towarów, dobrze wyeksponowane ceny. Sklep duży, jednak rozplanowany z niebywałą starannością.

Maciej_729

16.07.2011

Smyk

Placówka

Leszno, Al. Konstytucji 3 Maja 12

Nie zgadzam się (2)
Wnętrze stacji mimo...
Wnętrze stacji mimo iż obszerne, zagospodarowane niewłaściwie- poczucie ciasnoty, nie ma możliwości swobodnego poruszania się między kasami, przejście od wejścia do kas bardzo wąskie. Obsługa szybka- do 2 minut przy tankowaniu- jednak sprawiająca wrażenie nieco ospałej i nieprzychylnej klientowi. Pracownicy nie reagują na problemy klientów z dystrybutorami- dopiero po zwróceniu uwagi decydują się na pomoc. Ceny nie różniące się bardzo od konkurencji, przy czym można zauważyć doskonałe zaopatrzenie.

Maciej_729

14.07.2011

BLISKA

Placówka

Osieczna, Łoniewska 2

Nie zgadzam się (0)
Wnętrze czyste, schludne,...
Wnętrze czyste, schludne, klimatyowane- typowe jeśli chodzi o banki. Cztery stanowiska kasowe, z tego tylko jedno czynne. Dokonanie wpłaty pieniężnej zajmuje ok 10-15 min (przy opcji braku kolejki) czyli stosunkowo dużo. Po wizycie przy stoisku wpłat należy udać się do kasy. Personel raczej niezainteresowany klientem, traktujący pomoc jak "zło konieczne". Wygląd personelu bez zastrzeżeń- ubiór codzienny utrzymany w tonie delikatnej elegancji.Kompetencje bez zastrzeżeń. Niestety kiepska organizacja gdy w banku jest więcej osób- cały czas czynne 1 stoisko, czas załatwienia sprawy wydłuża się do 30-40 min.

Maciej_729

14.07.2011

Grupa BPS - Bank Polskiej Spółdzielczości

Placówka

Śmigiel, Pl. Rozstrzelanych 13

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi