Moja obserwacja jest czysto przypadkowa. Jest ona wynikiem mojego błędu lecz jest ona na tyle ciekawa, że może ona posłużyć do przekazania jej dalej. Próbowałem wpłacić pieniądze w jednym z wpłatomatów. Przez pomyłkę wsunąłem nie tam gdzie powinienem pieniądze. Zgłosiłem zaistniałą sytuację do mLinii i moje zgłoszenie zostało przyjęte. Po 2 dniach pieniążki miałem już na koncie, a dlatego tak długo, że był to akurat weekend i wpłatomaty nie są opróżniane. Bardzo ucieszył mnie taki obrót sprawy. Widać, że to dobry bank. Wszystko da się załatwić w tym banku.
Za cel mojej obserwacji postawiłem sobie znalezienie kredytu na komputer do kilku tysięcy złotych. Zostały przedstawione mi dostępne możliwości kredytowe mojej osoby jak również bardzo bogata oferta banku. Utrudniałem prace pracownikowi poprzez moje niezdecydowanie lecz wychodził on z opresji kolejnych pytań w całości. Otrzymałem informację o jaką mi chodziło. Bardzo dobry personel. Ciągle uśmiechnięty i posiadający bardzo dużą wiedzę na temat oferty banku.
Pierwszy kontakt: Przywitanie i zaoferowanie pomocy w rozwiązaniu mojego problemu. Postanowiłem zobaczyć cenę aparatów telefonicznych oraz plany taryfowe w ofercie na kartę. Zostałem zapytany, jakie funkcje telefonu potrzebuję i ile mam miesięcznie zamiar przeznaczyć na doładowanie. Została mi szczegółowo przedstawiona oferta razem z zaprezentowaniem mi telefonów. Dostałem dodatkowo cennik wraz z ofertą do rozpatrzenia na spokojnie w domu. Obsługa na bardzo dobrym poziomie. Cały czas uśmiechnięta i bardzo miła. Sprawa z która przyszedłem została załatwiona w 100%.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.