Konsultant na początku rozmowy przedstawił się, wysłuchał mojego problemu. Starał się na bieżąco rozwiązać mój problem kierując mnie krok po kroku. Po nie rozwiązaniu problemu po informował mnie, że oddzwoni do mnie za 10 minut. Czas oczekiwania na telefon zwrotny wyniósł 40 minut. Konsultant rozwiązał mój problem. Podziękował za rozmowę, zapytał czy jeszcze w czymś może pomóc.
Sprzedawca/kucharz wykonał to co miał zrobić bez dodatkowy usług nie pytał się np.: czy chciałbym coś o picia. W lokalu było nie za czysto drzwi od zaplecza były otwarte. Jednak po przybyciu większej liczby klientów obsługa szybko zareagowała i zaczęli obsługiwać we dwie osoby.
Po wejściu do sklepu sprzedawczyni zauważyła mnie mówiąc dzień dobry. Podczas wizyty w tym sklepie przeszedłem cały sklep przez wszystkie działy jednak ani razu nie podszedł do mnie żaden sprzedawca. Sklep był czysty, asortyment był uporządkowany na półkach, ceny były widoczne na każdym produkcie. Na temat obsługi nie mogę udzielić więcej informacji, ponieważ nie zdecydowałem się na żaden zakup.
Wchodząc do sklepu zostałem zauważony przez pracowników sklepu. W sklepie był porządek na półkach wszystkie produkty były równo ułożone ceny były widoczne. Podchodząc do kasy minusem był brak kogokolwiek przy kasie musiałem odczekać około 1 minuty na sprzedawcę. Kasjerka była uśmiechnięta zaproponowała mi produkty w promocji. Zapytała mnie o kartę lojalnościową i zaproponowała gazetkę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.