Odwiedzenie tego sklepu było niestety bardzo nieprzyjemnym doświadczeniem. Po podejściu do pracownika, aby uzyskać informacje na temat ceny produktu, który nie zgadzał się z wyświetlanym kodem na półce, napotkałam kompletny brak profesjonalizmu i szacunku.
Pani, z którą próbowałam się skontaktować, zdawała się CAŁKOWICIE IGNOROWAĆ moją obecność. Mimo trzech prób zadania pytania, otrzymałam jedynie obojętne spojrzenia i brak jakiejkolwiek odpowiedzi. Nie tylko było to nieprofesjonalne, ale również całkowicie nieakceptowalne z punktu widzenia obsługi klienta.
Jednak dobrze, że po pójściu do innej pani, również pracującej w sklepie, udało mi się w końcu uzyskać odpowiedź na moje pytanie. Ta druga pracownica była znacznie bardziej pomocna Niemniej jednak, pierwsze wrażenie pozostawiło gorzki smak i zepsuło moje początkowe wrażenia z zakupów.
Sytuacja ta wskazuje na potrzebę poprawy jakości obsługi klienta w tym sklepie oraz konieczność przeszkolenia pracowników w zakresie profesjonalizmu i szacunku wobec klienta. NIE POLECAM.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.