Przedłużałam polisę na ubezpieczenie domu w agencji PZU
Pierwsze wrażenie; piękne Panie z przesadnie długimi tipsami. Nie oceniam wyglądu lokalu bo nie ma to wpływu na jakość obsługi w tym przypadku.
Rozpoczęłam swoją konwersację z Panią mówiąc , że chciałam przedłużyć polisę, Pani mi oświadcza, że nie miałam takiego ubezpieczenia wcześniej zawartego, ja mówię ,że mam bo zawierałam go w innej agencji PZU jak
się później dowiedziałam wyszukując moje ubezpieczenie w swoim systemie Pani powinna zmienić zakres na obszar całego kraju wówczas zobaczyłaby moje poprzednie ubezpieczenie,a nie jak to zrobiła wcisnęła zakres miasta w którym w tym czasie robiłam ubezpieczenie Pani zrobiła mi Polisę i kazała udać się do innego pokoju aby zrobić cesję (oczywiście wszędzie były jakieś kolejki) mogła iść tam sama i poprosić koleżankę aby podpisała mi tą cesję, ja śmiało mogłam zostać w pierwszym pokoju ponieważ nie byłam tam sama (było wiele punktów
obsługujących klientów).
Epizod się zakończył. Kiedy wróciłam do domu sprawdziłam i przeliczyłam polisę nie uwzględniono mi zniżki za ciągłość. Napisałam pismo do oddziału PZU o zwrot należnej zniżki została mi zwrócona.
Moja ocena jest negatywna, pracownicy niekompetentni.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.