Chciałam kupić w aptece magnez. Farmaceutka, która mnie obsługiwała nie była zbyt miła i rozmowna. Na moje pytanie o najlepszy magnez zaproponowała mi jedynie dwa produkty, wcześniej nie pytając się o moje potrzeby. Zależało mi na magnezie w tabletkach rozpuszczalnych, ekspedientka zaproponowała mi jedynie w tabletkach. Nie zapytała się czy dany lek kupuje dla siebie czy np. dziecka. Nie zaproponowała dodatkowego leku czy suplementu.
Po wejściu do salonu usłyszałam "Dzień dobry!". Sprzedawczyni, która obsługiwała mnie na przymierzalni była uprzejma i miła, aczkolwiek jej obsługa sprowadzała się jedynie do donoszenia rozmiarów. Obsługa przy kasie szybka i profesjonalna, ekspedientka zaproponowała mi dodatkowy produkt. Po zakończonej transakcji zaprosiła do ponownego odwiedzenia sklepu. Na salonie panowała porządek.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.