W salonie jest czyściutko, można napić się kawy czekając na samochód, który jest w przeglądzie serwisowym. Ludzie życzliwi i uśmiechnięci. Brak zainteresowania klientem, brak przedstawionej oferty oraz brak wyceny samochodu który posiadam na wymianę na nowy. Mimo zostawianego numeru tel to ja jako klient musiałam zabiegać o spotkanie i zainteresowanie.
Pani obsługująca wykazała się inicjatywą kiedy przyszłam do oddziału banku dowiedzieć się na temat kredytu, pomogła mi zainteresować moją córkę 3 lata, która miała zły dzień i była w tym dniu niesforna. Dzięki pomocy mogłam spokojnie wysłuchać wszystkie szczegóły kredytu oraz zadać pytania. Bank posiada kącik dla malucha ale córka nie była zainteresowana zabawą, dzięki temu ze zostało zorganizowane dla niej zajęcie nie musiałam wyjść z banku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.