Kupione na przecenie leginsy bez przymierzania są w tym sklepie największą pomyłką. Długi czas oczekiwania w kolejce, brak informacji ze strony pracowników, że towar przeceniony może być uszkodzony bądź wybrakowany. Po zorientowaniu się, że leginsy są pęknięte w kroku i nie mają guzika , jeszcze tego samego dnia wróciłam do sklepu. Zgłaszając swój problem usłyszałam, że to pracowników nie obchodzi, że nie patrzę co kupuję i zwrotu nie przyjmą, ewentualnie reklamacja, która może nie być rozpatrzona. Duży minus. W sklepie ciasno ale czysto, długie oczekiwanie do kasy lub przebieralni.
Obsługa uprzejma i pomocna, w sklepie porządek. Chciałam dokonać wymiany towaru, uprzejma pani bez problemu przyjęła reklamacje i poprosiła o wymianę towaru na mniejszy, po czym zaproponowała zapakowanie produktu. Sympatyczna i szybka obsługa, bez zarzutu. Mały minus za plotkowanie z koleżanką podczas obsługi. Towar uporządkowany na półkach , okno przyciągające do wejścia. W sklepie czysto.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.