Jedzenie smaczne. Duża porcja zamówiona na wynos. Do zestawu dołączono sztućce plastikowe i serwetkę. Do dania zakupiona została woda, którą sprzedawca rzucił na ladę. Opryskliwe opinie Sprzedawcy, brak uśmiechu i mina oznaczająca znudzenie obsługi nie zachęca do ponownych odwiedzin.
Gdy weszłam do sklepu nikt mnie nie przywitał. Moja obserwacja rozpoczęła się od poproszenia ekspedientki o pomoc w znalezieniu sukienki, która znajdowała się na witrynie. Niestety w sklepie już jej nie było, wiec zapytałam czy są dostępne inne sukienki w tym samym kolorze. Sprzedawca natychmiast podał mi sukienkę w szukanym przeze mnie kolorze,lecz zupełnie nie w moim rozmiarze po czym odszedł do kasy, bez czekania na moją reakcje czy sukienka mnie zadowala. Ekspedientka zajęła się przecenianiem towaru. Sama musiałam odnaleźć poszukiwany przeze mnie rozmiar, udałam się do przymierzalni,a później do kasy,gdzie stał sprzedawca i natychmiast mnie obsłużył Sprzedawca bez większego zaangażowania i bez uśmiechu podliczył moje zakupy i zakończył tranzakcie oferując przecenioną biżuterie. W sklepie spędziłam ok 20 minut. przymierzalnia była czysta, tak jak i cały sklep, jednak ogromnym minusem był fakt,iż sama musiałam zaleśc interesujące mnie rzeczy.
Wybraliśmy się na posiłek we dwoje. Wnętrze restauracji i stoliki były czyste. Na wstępie przywitał nas kelner, któremu niestety zabrakło uśmiechu. Kelner odprowadził nas do stolika i zaproponował coś do picia. Po ok 1-2min przyniósł kartę menu i niezbędne nakrycia stolika. Zamówiliśmy reklamowane przez restauracje danie- shoarmę oraz mniej popularne spaghetti. Na posiłek czekaliśmy ok 7minut. Shoarma była smaczna, odpowiednio doprawiona i ciepła. Gdy kelner podszedł do nas i zapytał czy wszystko ok zgłosiłam zastrzeżenia co do sosu spaghetti. Niestety kelner nie umiał odpowiedzieć z jakiego mięsa składa się sos. Później udałam się do toalety gdzie unosił się nieprzyjemny zapach, chociaż nie brakowało w niej mydła czy papieru. Gdy kelner przyniósł rachunek poinformował nas,ze odliczył z niego cenę spaghetti i zgłosił nasze zastrzeżenia co do sosu kucharzowi. W restauracji spędziłam ok 40 minut w strefie dla osób niepalących.
Dziękujemy za przekazanie obserwacji na temat wizyty w restauracji Sphinx. Wszystkie przesłane opinie Gości są dla nas bardzo cenne, dlatego analizujemy je z uwagą i staramy się wyciągać z nich wnioski. Przykro nam, że nie do końca przebiegła zgodnie z Pani oczekiwaniami. Zapewniamy, że najwyższa jakość dań oraz profesjonalna obsługa jest dla nas priorytetem. Dlatego na podstawie Pani opinii zwrócimy uwagę na poruszone kwestie celem wyeliminowania podobnych zdarzeń. Serdecznie zapraszamy do restauracji Sphinx. Pozdrawiam, Sfinks Polska S.A.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.