OK. Trudny kontakt z infolinią, niemalże nie możliwy. Jeśli chodzi o produkt to w cenie biletu jest zaledwie mały bagaż podróżny. Zdecydowanie mniejszy niż u innych przewoźników oferujących takie same usługi w podobnej cenie. Trudno też zamienić lub zwrócić bilet. Całkiem absurdalny pomysł aby płacić za zwrot biletu prawie o 100% więcej niż się za niego zapłaciło. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Wybrałam się tam z koleżanką na Pizzę. Obsługa okazała się niemiła, kelnerka obsługiwała nas jakby z łaski. W lokalu było po prostu zimno, ciemno, a pizza była niedopieczona. Nie polecam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.