Kolejki w salonie są przerażające! Na miejscu personel nie potrafi udzielić konkretnych informacji w języku zrozumiałym dla klienta. Niejednokrotnie zdarza się, że pracownice są dość wyzywająco ubrane (głębokie dekolty), co może odwracać uwagę:) Oferta salonu jest dość bogata, ale ceny usług tej sieci są wysokie. Nie zależy im na stałych klientach, ponieważ nie potrafią dopasować oferty do ich indywidualnych potrzeb. Czas obsługi jest długi, być może jest to spowodowane tym, że jest za mało otwartych stanowisk. W salonie powinny być krzesła dla klientów którzy czekają na swoją kolej.
Sklep, w którym klient jest naprawdę najważniejszy. Personel zawsze z uśmiechem wita się z wchodzącym klientem. Jest ubrany w firmowe koszulki, w związku z czym nie ma problemu z odróżnieniem obsługi od innych klientów.Nie zdarzyło się jeszcze, aby ktoś z obsługi nie zapytał mnie, czy pomóc w znalezieniu odpowiedniego rozmiaru. Każdy butik powinien mieć taką obsługę!Wystrój sklepu nie budzi moich zastrzeżeń, nie jest tam przytłaczająco dużo ozdób, wszystko w dobrym tonie. Jeśli chodzi o znalezienie odpowiednich rozmiarów, starej czy nowej kolekcji też nie ma problemu.Przebieralnie są czyste i przestronne.Ceny są przystępne, każdy znajdzie coś dla siebie w różnych przedziałach cenowych. Jedynym zastrzeżeniem, jakie mogę mieć, to fakt, iż nie ma karty stałego klienta, na czym w przypadku tego butiku by mi zależało. To zdecydowanie mój ulubiony sklep!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.