Opinie użytkownika (2)

Udałam się do...
Udałam się do sklepu w celu zakupu miksera. Urządzenia były dobrze wyeksponowane, mimo dużej ilości klientów w sklepie panował porządek. Po zawężeniu wyboru do 3 urządzeń poprosiłam sprzedawczynię o informację na temat sprzętu oraz jego dostępności. Sprzedawczyni krótko i konkretnie wskazała na wady i zalety poszczególnych mikserów oraz po dłuższej chwili udzieliła informacji na temat dostępności konkretnych modeli. Zakupiłam produkt. PLUSY: - łatwa dostępność produktów z ekspozycji - łatwa dostępność do pracownika, sprzedawczyni od razu zareagowała na pytania - sprzedawczyni potrafiła udzielić konkretnych wyjaśnień na temat sprzętu, znała jego działanie MINUSY: - dłuższą chwilę trwało ustalenie czy sprzęt dostępny na wystanie jest do kupienia "od ręki". Zapakowane przedmioty nie znajdują się bezpośrednio pod ekspozycją, są poukładanie w nieco chaotyczny sposób na regale.

Małgorzata_1282

01.10.2010

Media Markt

Placówka

Warszawa, Górczewska 212

Nie zgadzam się (4)
W dniu 30/09...
W dniu 30/09 udałam się do sklepu w celu zakupu pierścionka, jaki oglądałam na stronie internetowej firmy. Niestety pierścionek w sklepie nie spodobał mi się. Sprzedawczyni nie zaproponowała innej biżuterii. Wróciła do przerwanej przeze mnie prywatnej rozmowy. PLUSY: - szybka reakcja i powitanie po moim wejściu - bardzo dobra orientacja w lokalizacji poszukiwanego przedmiotu WADY: - po informacji, że pierścionek się nie spodobał, sprzedawczyni nie zaproponowała obejrzenia innych pierścionków. Powinna zachęcić do obejrzenia pozostałej oferty - jeśli biżuteria znajdująca się w sklepie nie spełniała oczekiwań klienta należało zachęcić do ponownej wizyty - sprzedawczyni powróciła do prywatnej rozmowy w trakcie mojej obecności w sklepie. Taka sytuacja powoduje, że klient czuje się lekceważony. Najprawdopodobniej również uda się do sklepu konkurencji.

Małgorzata_1282

01.10.2010

Yes

Placówka

Warszawa, ul. Górczewska 124

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi