Udałam się do sklepu w celu zakupu miksera. Urządzenia były dobrze wyeksponowane, mimo dużej ilości klientów w sklepie panował porządek. Po zawężeniu wyboru do 3 urządzeń poprosiłam sprzedawczynię o informację na temat sprzętu oraz jego dostępności. Sprzedawczyni krótko i konkretnie wskazała na wady i zalety poszczególnych mikserów oraz po dłuższej chwili udzieliła informacji na temat dostępności konkretnych modeli. Zakupiłam produkt.
PLUSY:
- łatwa dostępność produktów z ekspozycji
- łatwa dostępność do pracownika, sprzedawczyni od razu zareagowała na pytania
- sprzedawczyni potrafiła udzielić konkretnych wyjaśnień na temat sprzętu, znała jego działanie
MINUSY:
- dłuższą chwilę trwało ustalenie czy sprzęt dostępny na wystanie jest do kupienia "od ręki". Zapakowane przedmioty nie znajdują się bezpośrednio pod ekspozycją, są poukładanie w nieco chaotyczny sposób na regale.
W dniu 30/09 udałam się do sklepu w celu zakupu pierścionka, jaki oglądałam na stronie internetowej firmy. Niestety pierścionek w sklepie nie spodobał mi się. Sprzedawczyni nie zaproponowała innej biżuterii. Wróciła do przerwanej przeze mnie prywatnej rozmowy.
PLUSY:
- szybka reakcja i powitanie po moim wejściu
- bardzo dobra orientacja w lokalizacji poszukiwanego przedmiotu
WADY:
- po informacji, że pierścionek się nie spodobał, sprzedawczyni nie zaproponowała obejrzenia innych pierścionków. Powinna zachęcić do obejrzenia pozostałej oferty
- jeśli biżuteria znajdująca się w sklepie nie spełniała oczekiwań klienta należało zachęcić do ponownej wizyty
- sprzedawczyni powróciła do prywatnej rozmowy w trakcie mojej obecności w sklepie. Taka sytuacja powoduje, że klient czuje się lekceważony. Najprawdopodobniej również uda się do sklepu konkurencji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.