Obsługa sklepu naganna. Pani która była dziś /23 Maj 2019 wieczorna zmiana / kierownikiem zmiany zaniedbana z duża ilością wyprysków na twarzy pokrytej ciężkim makijażem była arogancka i bardzo niemiła. Sprawa dotyczyła zwrotu towaru. Wyjaśniając tejże pani ze nie mieszkam w Polsce i nie posiadam konta w Polsce do zwrotu wciąż się upierała ze takie są procedury i ze taki jest regulamin. Muszę mieć konto w Polsce. Nadmieniając ze w regulaminie nie ma konkretnej klauzuli opryskliwie odpierała jakikolwiek dialog tłumacząc ze juz zamyka sklep i żebym opuścił miesiące. Na koniec wezwała ochronę. Na prośbę o telefon do osoby przełożonej uzyskałem odmowę. Pani poinformowała mnie ze kierownik sklepu jest na wakacjach. Dopiero na prośbę ochrony wykonała telefon chowając sie w przebieralni. Po czym podała mi numer do pani kierownik (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO). Pani kierownik moich telefonów nie raczyła odebrać. Ogólnie proszę omijać markę oraz ten sklep. Brak jakiekolwiek sympatii ze strony sklepu. Klient się czuje jak człowiek najniższej kategorii natomiast tym władca jest pani zza lady. Wystarczyła chęć dobrej woli aczkolwiek wiedziałem ze juz po wejściu do sklepu bedą problemy i po przywitaniu przez czarnowłosa panią która sie przedstawiła (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) sprawy bedą szły w złym kierunku. Pani która mnie obsługiwała nie podała imienia bo zasłaniała sie RODO, natomiast druga pani występowała natomiast jako adwokat pani niekompetentnej kierownik. Prośba do pani kierownik- proszę odbierać telefony.
Ekspedienci (ajenci i chyba para albo malzenstwo) którzy tam sprzedaja to po prostu niekulturalne osoby, oraz ludzie z jakies prowincji. Zawsze maja o coś problem. Nie wspominając a ciągłej awarii systemu w przypadku płacenia rachunków, lub lotto.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.