CZĘSTO BRAKUJE CEN I OZNACZEŃ ARTYKUŁÓW NA PÓŁKACH LUB CENY NA NICH PODANE ODBIEGAJĄ OD TYCH NA PARAGONACH. PERSONEL UPRZEJMY ACZKOLWIEK NIEDOINFORMOWANY O AKTUALNYCH CENACH I PROMOCJACH. SKUTECZNIE UPRAWIANA "SPYCHOLOGIA" W KIERUNKU PRACOWNIKÓW DZIAŁU "INFORMACJA". PRZYKŁAD: W SZEROKIEJ ALEJI PRZY KASACH, W DUŻYCH KOSZACH ZNALEŹĆ MOŻNA SPORO ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH PRZECENIONYCH "DO -70%" Z POWODU BOŻONARODZENIOWEJ SZATY GRAFICZNEJ OPAKOWAŃ, DATY WAŻNOŚCI SĄ W PORZĄDKU I Z DUŻYM ZAPASEM CZASU (DO 30.04-2010). ZAINTERESOWAŁA MNIE OFERTA MILKI-CHRUPKE KULKI W CZEKOLADZIE (3 RODZAJE- W CZEKOLADZE MLECZNEJ, CZEKOLADZIE BIAŁEJ I CAPPUCHINO) CENA WYJŚCIOWA: 8,99 PLN. CENA W PROMOCJI 2,25 ZŁ. W KASIE OKAZAŁAO SIĘ, ŻE OWE KULKI W BIAŁEJ CZEKOLADZIE NIE SĄ OBIĘTE OFERTĄ MIMO, ŻE UŁOŻONE SĄ W BEZPOŚREDNIM SĄSIEDZTWIE W/W ARTYKUŁÓW MILKI. BIAŁE KULKI ODDAŁAM W DZIALE INFORMACJA, BEZ PROBLENU ODZYSKAŁAM 8,99 PLN. NIE ZMIENIA TO JEDNAK FAKTU, ŻE STRACIŁAM OK 8 MINUT NA ZAŁATWIENIE SPRAWY.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.