Chcialabym zwrocic uwagę na zachowanie pracownic dzialu mięsnego. Polo Market ul. Traugutta Starogard Gd. w dniu 04.01.2024 godzina ok 12 tej.
Traktowanie klientów w sposob niedopuszczalny, tj. odburkiwanie, prychanie, wywracanie oczami.
Na prośbę o podanie wędliny sprzedawca mowi: nie ma, po wskazaniu jej przeze mnie w witrynie następuje głośne sapnięcie sprzedawcy i kolejny raz przewracanie oczami.
Zwracanie się do klienta stojąc do niego tylem. Do kolejnej klientki w kolejce tekst: co ma byc? Klientka: jeszcze patrzę...
Sprzedawca: tu się nie patrzy, tu się kupuje.
Dodam, że jako klient zachowywalam się grzecznie, wizytę rozpoczęłam od zwrotu: dzień dobry, poproszę...wskazałam co chcę zakupic.
Kupując 4 rzecz uslyszalam: ile pani jeszcze będzie tego kupowac!?
Obie ekspedientki w obecnosci klientów obmawialy/wyśmiewaly poprzednie klientki krytykując ich wygląd.
Nadmieniam, że nie jest to pierwsze tego typu zdarzenie z udziałem tych osób na dziale mięsnym. Całkowicie zniechęca klienta, psuje mu humor na wiele godzin, rodzi złość i pytania: dlaczego??
Nie jestem odosobniona w moich odczuciach, rozmawialam z innymi klientami Polo na Traugutta w Stg, niestety też nie mają dobrych doświadczeń.
Chcialabym nadal robić tam zakupy, ale jestem kompletnie zniechęcona.
Chyba przydałoby się szkolenie z obsługi klienta i relacji międzyludzkich, a przede wszystkim szacunku do drugiego człowieka.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.