Wchodząc do sklepu czuć "duszne" powietrze. Klimatyzacja jest źle ustawiona. W sklepie jest dość czysto, jednak sprawia wrażenie wielkiego galimatiasu. Produkty na półkach nie są frontowane, brak świeżo upieczonego pieczywa, produkty mają źle poczepione ceny, inny produkt znajduje się na półce, od innego widnieje pod nim cena. Brak kolejki na wędlinach i serach, obsługuje kilka ekspedientek. Jest ciągła obsługa przy stoisku z rybami. Kasjerki nie mówią dzień dobry do klientów, pytają tylko o kartę "rodzinkę". Ciągle jest otwarte kilka kas. Większość towaru objęta promocją jest dostępna.
Sklep i obsługa sprawiają bardzo dobre wrażenie. Wchodząc zauważa się czystość, schludność i spokój. Słychać spokojną muzykę. Ochrona nie podąża za każdym klientem, towar odkładany przez klientów jest rozkładany na półki i rozwieszany na bieżąco. Sprzedawcy przy zakupie informują wszystkich klientów o zasadach zwrotu towaru, rozmawiając z klientem zaczynają od "dzień dobry". W momencie, kiedy widać kolejkę sięgającą 6 osób proszony jest kolejna osoba do obsługi kasy. Sprzedawca przyciąga uwagę klienta do kolejnych zakupów, gdyż aby podejść z nimi do kasy trzeba wrócić prawie do wejścia i dopiero można dojść do kas. Jedyy minus tego sklepu to brak obsługi w trakcie tych zakupów, nie można nikogo zapytać, jeśli mamy kłopot, ponieważ obsługa jest tylko w przymierzalni i w kasach. Plusem jest dość duży, wygodny parking.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.