Jako osoba poszkodowana ubiegałam się o odszkodowanie z tytułu poniesionych strat w moim mieszkaniu. Docelowym likwidatorem szkody było Centrum Likwidacji Szkód PZU SA w Szczecinie.Podejmowane w odstępach kilku dni próby nawiązania rozmowy telefonicznej, mimo uzyskania połączenia nie dochodziły do skutku. Po połączeniu z automatyczną linią Centrum i wybraniu numeru przekierowującego na bezpośrednią rozmowę z doradcą, słyszany był komunikat o konieczności ponownego wybrania numeru telefonicznego bez cyfry zero poprzedzającej numer kierunkowy. Zaznaczam, że wybierany przeze mnie numer do Centrum przy każdej próbie nie zawierał cyfry zero, jednak nie było żadnej możliwości aby dokonać zgłoszenia tego faktu, gdyż nie doszło do połączenia z jakąkolwiek osobą mogącą odebrać taką wiadomość. Po kilku dniach "wada" ta została usunięta i uzyskałam połączenie z doradcą.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.