Opinie użytkownika (1)

Obsługa klienta jest...
Obsługa klienta jest na kiepskim poziomie. Sprzedawcy oczekują szacunku od klientów a sami traktują ich jak wroga. Pani przyjmująca zwrot rzucała paragonem, kręciła oczami, podnosiła głos mimo, że byłam miła i nie robiłam awantury. Po nieudanych próbach na kasie zrzuciła produkty na bok kwitując, że ona nie wie jak to zrobić po czym obsługiwała ludzi z kolejki. Przeczekałam kilka osób i pani dalej nie okazywała mną zainteresowania. Zrobiła to dopiero po komentarzach partnera, który powiedział, że nie ma sensu tu stać, zabieramy produkty i wychodzimy. Konwersacja od początku była skierowana na bulwers i złość pracownika, choć na prawdę nie było ku temu powodu. W międzyczasie kasjerka przez słuchawkę kontaktowała się z kolegą, którego prosiła o zatwierdzenie wieku na kasie sco. Tamten łaskawie przyszedł, coś komentował i rzucał tą plakietką. To nie są profesjonalne zachowania sprzedawców. Manager sklepu może to wszystko zweryfikować, na pewno nagrało się na kamerach zachowanie pani Renaty, która ewidentnie powinna popracować nad emocjami.

LublinMiasto_xwnA

15.08.2024

LIDL

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi