Cała sytuacja od nieprzyjemnego zdarzenia przy kasie- Cena zakupowanego produktu była inna niż według informacji na półce. Po odmówieniu zakupu towaru ze względu na dużą różnicę w cenie (zamiast 3 zł był 8), problemach z cofnięciem nabitych danych, oraz moich zapewnianiach że cena towaru na półce była inna, została telefonicznie wezwana pracownica (Nie posiadająca żadnego identyfikatora), która poprosiła o udanie się z nią do półki z towarem, w celu weryfikacji ceny. Stwierdziła że ceny różną się, ponieważ produkt ten był objęty promocją, która już się skończyła- po czym wyjęła kartkę z ceną, zapewniwszy że mogę jednak zakupić towar w starej cenię- różnica zostanie zwrócona mi w punkcie informacyjnym w którym pracuje. Zakup odbył się bezproblemowo, czego niestety nie można powiedzieć o sytuacji w punkcie informacyjnym.
Pracująca w nim osoba była niestety inna niż ta z którą rozmawiałam. mimo opisu osoby o którą szukam (bo niestety identyfikatora nie posiadała), Pani z informacji stwierdziła że tej osoby nie zna, a na pytanie o różnicę w cenie produktu stwierdziła, ze może się ze mną udać ją sprawdzić. Zignorowała moje stwierdzenie że cena ta została przed chwilą wyjęta przez innego pracownika. Różnica w cenię nie została mi zwrócona, a zaginiona pracownica nie dała się niestety odnaleźć.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.