Sklep sprawia bardzo dobre pierwsze wrażenie. Wystawy są ciekawie zaaranżowane, zachęcają do wejścia. W środku jest czysto, wieszaki są odpowiednio zapełnione produktami. W większości sklepów House klient jest zdany sam na siebie. Tu było inaczej. Sprzedawczyni podeszła do mnie i zapytałą czy może mi w czymś pomóc. Tego dnia szukałam dla siebie kurtki przejściowej, Ekspedientka zadała mi pytania otwarte: w jakim stylu ma być kurtka, w jakim kolorze. Wybrała kilka egzemplarzy, które odpowiadały moim potrzebom. Również gdy byłam w przymierzalni wyrażała chęć pomocy. Przy kasie obsługiwała mnie ta sama sprzedawczyni co na sali sprzedaży. Obsługa była sprawna i bardzo uprzejma.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.