W oddziale gdyńskim zgłaszałem szkodę komunikacyjną z ubezpieczenia AC . Niestety w tym dniu musiałem zaczekać ponad godzinę ponieważ , był to sezon urlopowy , i brakowało rzeczoznawców aby móc ocenić szkodę . Gdy doszła już moja kolej , wszystko potoczyło się bardzo sprawnie i rzeczowo . Miła Pani na stanowisku obsługi , w sposób sprawny i rzeczowy poinformowała mnie o procedurze załatwienia mojej sprawy i przekazała wypełnione dokumenty dokumenty do rzeczoznawcy , który również okazał się fachowcem w swojej dziedzinie i w sposób bardzo konkretny wykonał swoje obowiązki . Okazał się być również człowiekiem bardzo miłym i uczynnym , ponieważ z uwagi na mój wyjazd , całość procedur załatwił w krótkim czasie konsultując się ze mną telefonicznie i e-mailowo . Byłem bardzo zadowolony z jakości obsługi w tej placówce , ponieważ sprawa moja została załatwiona bardzo szybko pomimo sezonu urlopowego , mogłem również wkrótce porównać jej działania z działaniami , placówki w Gdańsku gdzie sprawy miały się już zupełnie inaczej .
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.