Opinie użytkownika (1)

W oddziale gdyńskim...
W oddziale gdyńskim zgłaszałem szkodę komunikacyjną z ubezpieczenia AC . Niestety w tym dniu musiałem zaczekać ponad godzinę ponieważ , był to sezon urlopowy , i brakowało rzeczoznawców aby móc ocenić szkodę . Gdy doszła już moja kolej , wszystko potoczyło się bardzo sprawnie i rzeczowo . Miła Pani na stanowisku obsługi , w sposób sprawny i rzeczowy poinformowała mnie o procedurze załatwienia mojej sprawy i przekazała wypełnione dokumenty dokumenty do rzeczoznawcy , który również okazał się fachowcem w swojej dziedzinie i w sposób bardzo konkretny wykonał swoje obowiązki . Okazał się być również człowiekiem bardzo miłym i uczynnym , ponieważ z uwagi na mój wyjazd , całość procedur załatwił w krótkim czasie konsultując się ze mną telefonicznie i e-mailowo . Byłem bardzo zadowolony z jakości obsługi w tej placówce , ponieważ sprawa moja została załatwiona bardzo szybko pomimo sezonu urlopowego , mogłem również wkrótce porównać jej działania z działaniami , placówki w Gdańsku gdzie sprawy miały się już zupełnie inaczej .

Leszek_21

19.09.2009

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (19)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi