Opinie użytkownika (1)

Przez 2 lata...
Przez 2 lata oszczędzałam aby kupić piękne firany. Na kartce narysowałem okna i wymiary. W sklepie sama wybrałam materiał. Zasłony miały być według moich wymiarów, na długości odjęli bo tak sie robi. Teraz są krótkie. Wszystko było uszyte nie tak jak chciałam. Zasłony składały sie z 2 ciężkich materiałów. Jednolity i ze wzorem. Fałda szara, 3 fałdy wzór, fałda szara, do samego dołu. Zrobili wzór w ramce. Kiedy mieli zmienić niestety nie było możliwości. Było 6 zasłon, 5 miały być na 5 fałd a 2 balkonowe na 3. Oczywiście wszystko na 5. To mi zmienili ale materiał dostałam do domu za który zapłacić musiałam. 2 firany z powyciaganymi nitkami. Prosiłam o listwy plastikowe aby woal sie układał. Nie dostałam. Teraz nitkami wiąże do karnisza. Z 1500 zrobiło sie 2000. Potem zasłony sie nie układały, jak choinka. Okazało sie ze nie ma metalu ani tych metalowych boków. Musiałam dopłacić 200. No a na końcu powiedziano mi ze takie zasłony nie bedą sie ładnie układać musza być wiązane. Wiec musiałam kupić klamry. W sumie 2500. Przy reklamacjach byłam wrogiem w sklepie. Młoda przerażona dziewczyna która przyjmowała zlecenie była przerażona. A dwie kobiety stały z boku i wrednie sie przyglądały. Żadna nie podeszła. Fakt materiały piękne ale personel do du... Nigdy więcej tam nie zamówię i wszystkim odradzam.

Ksz

09.03.2016

Eurofirany

Placówka

Opole, Wrocławska 154

Nie zgadzam się (1)
12.05.2022
Odpowiedź firmy
Bardzo nam przykro. Niestety, mogła to być jednostkowa sytuacją, ponieważ usługa szycia na zamówienie cieszy się w naszych salonach dużą popularnością i zaufaniem klientów. Czy moglibyśmy Panią prosić o kontakt prywatny pod adresem marketingef@eurofirany.com.pl. Chcielibyśmy zrekompensować Pani zaistniałą sytuację :-) Bardzo prosimy o kontakt. Dziękujemy i pozdrawiamy.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi