Witam. Odwiedziłem dziś placówkę Alior Banku w celu wpłacenia pieniędzy na konto oraz by zapytać o możliwość przeniesienia jednego z produktów bankowych z innego banku właśnie do Alior Banku. Przyjechałem rowerem więc poszukiwałem miejsca by "zaparkować" swój rower, jednak takiego Bank nie posiada (nie ma go również do czego dopiąć), postanowiłem więc rower wprowadzić do tkzw. przedsionka gdzie jest bankomat i drzwi właściwe do wejścia do banku, by mieć go "na oku". Czas oczekiwania na wpłatę był zadowalający (ok. 5 minut - przede mną 2 osoby w kolejce, czynne jedno stanowisko na dwa), wystrój placówki bardzo nowoczesny, m.in z telewizorem gdzie pokazywane są aktualne informacje (coś w stylu pasku na TVN24, czy w TVP Info). Osoba którą zapytałem o druga czynność jaką chciałem wykonać od razu wskazała mi odpowiedniego doradcę w Banku w tej kwestii - tam zostałem rzetelenie obsłużony, jednak bez wyraźnej chęci dodatkowego zachęcenia od strony banku do przeniesienia produktu do ich.
Ogólnie Bank miły w obsłudze, nowoczesny wygląd i wyposażenie w różne gadżety.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.