Bezpośrednio po wejściu do lokali i podejściu do lady sprzedażnej zostałem obsłużony przez pracownika , który przyjął zamówienie w czasie 2 min i 50 sekund. Realizacja zamówienia trwała 11min i 35sekund. Zamówiłem pizzę "Capriciosa dużą 42cm.Pracownik był miły, grzeczny i kulturalny, używał zwrotów grzecznościowych, "dzień dobry", "smacznego" itp. Zamówioną pizzę przyniesiono mi do stolika. Pracownik ubrany był w czysty strój firmowy, tj, w czerwoną bluzkę polo z napisem Da Grasso oraz granatowe spodnie wycieruchy. Lada przy której byłem obsługiwany jak również stoliki przy którym siedziałem były sprzątnięte i czyste. Pomimo miłej obsługi lokal nie miał jednak estetycznego wyglądu, gdyż podłoga była w nim zabrudzona naniesionym blotem pośniegowym. Podobnie było w łazience. Ponadto lustro było zachlapane i przewrócony pojemnik wraz ze szczotka przy sedesie. W czasie 30 minutowego pobytu w lokalu nikt nie wytarł podłóg ani nie podniósł pojemnika ze szczotką.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.