Moja ocena jest bardzo negatywna z wielu względów.
Pierwszą rzeczą na jaką zwracam uwagę po wejściu do sklepu jest czystość - w pobliskim Carrefourze Express przeważnie jest brudno (podłoga, niepoukładane koszyki, lub ich brak przy wejściu), często towar stoi niewypakowany w wózkach które uniemożliwiają normalne przejście przez dany dział (bardzo często w pobliżu nie ma żadnego pracownika co by wskazywało na rozpakowywanie asortymentu).
Jeśli chodzi o ceny są one przystępne - codziennie są jakieś promocje. Na krytykę zasługuje dział wędlin. Ostatnio miał miejsce incydent, w którym to Pani której wypadł kawałek wędliny na podłogę podniosła go! I jakby nigdy nic pokroiła na krajalnicy.
Przechodząc do najważniejszego i zarazem najgorszego... Czasu obsługi oraz uprzejmości personelu. W kolejce niejednokrotnie stałem ponad 10 minut. Przy natężonym ruchu zazwyczaj otwarte są tylko 2 kasy. Często kasjerki rozmawiają ze sobą podczas obsługiwania klientów (drąc się do siebie "przez" klientów), miałem nawet styczność z kasjerem, który miał słuchawki od mp3 w uszach (na szczęście już nie pracuje)!
Mimo wszystko kasjerki wyglądają schludnie, mają zadbane dłonie.
Od bodajże m-ca zepsute są terminale (przy większości kas można płacić tylko gotówką). Podsumowując: Carrefour Express nie zasługuję na miano ekspresowego marketu. Wręcz przeciwnie... niezbyt miła obsługa, dłuuugie kolejki, bałagan to wszystko sprawia, że korzystanie z takiego sklepu męczy.
Dokonuję tam zakupów głównie z braku konkurencji (cenowej) w pobliżu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.