Problematycznym w LIDL-u jest zawsze zakupów alkoholu. Ponieważ stoisko jest z oddzielną kasą i po wybraniu alkoholu należy zadzwonić dzwonkiem po obsługę. Oczekiwanie na obsługę czasem trwa nawet ok 7-10 minut. Należałoby obok np. jednej z normalnych kas zamontować dodatkową kasę do rozliczania alkoholi z informacją nad kasą , że jest to kasa do rozliczania alkoholu. Wtedy mogłaby ją obsługiwać jedna osobą. Obecne rozwiązanie - dzwonek - jest jak na tej kategorii sklep - rozwiązaniem prymitywnym.
TESCO -Hipermarket
W TESCO jest 34 kas działało w tym dniu o 18.30 tylko 5 kas -zrobiły się bardzo długie kolejki chociaż to był tylko srodek tygodnia p- tragedia , zniechęca do robienia zakupów w tym sklepie długi czas oczekiwania do kasy ok 20 minut.
Przy kasach jest brudno, wyglądem przypominają bardzo zużyty mebel.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.