Doradca miał niską wiedzę merytoryczną na temat sprzedawanych produktów kredytowych. Starał się podpowiedzieć ale było to bardziej intuicyjne niż fachowe. Dobre techniki sprzedaży, aczkolwiek dla wyrafinowanego klienta nieprofesjonalne. Dobry wygląd zewnętrzny, miejsce pracy schludne. Wizerunek na plus, ale meryotrycznie na minus
Witam.
Uprzejmie dziękujemy Panu za podzielenie się swoją obserwacją na temat wizyty w naszej placówce w Bydgoszczy. Dokładamy wszelkich starań, aby kompetencja i wiedza naszych Doradców spełniały wysokie wymagania odwiedzających nas Klientów. Pragniemy Pana przeprosić za zaistniałą sytuację. Staramy się aby Klienci mBanku czerpali najwyższą satysfakcję z poziomu jakości i dlatego zaistniały fakt jest dla nas niepokojący. Zapewniamy Pana, że poczynione zostaną działania naprawcze w celu podniesienia poziomu obszaru merytorycznego. Mamy jednocześnie nadzieję, że ta niska ocena nie wpłynie negatywnie na naszą dalszą współpracę.
Dziękujemy za pozytywną opinię dotyczącą wizerunku punktu i osoby Doradcy. Jest to obszar, nad którym nieustannie pracujemy.
Pozostajemy do Pana dyspozycji w placówkach naziemnych oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub 42 6 300 600.
Pozdrawiam
Anita Baszyńska
mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.