Witam,Ktoś wcześniej napisał , że obsługa jest miła,owszem przy sprzedaży i wpychaniu dodatkowych ubezpieczeń jest miła.Jesli przyjdzie oddać na gwarancje wasz sprzet za 4000 to już jest gorzejChwalą się zastępczym telefonem który jest dostepny po rezarwacji 2 miesieczneja swojego nie da(zaśmiał się sprzedawca).Naprawa trwała 3 tygodnie,pewnie trwała krócej no ale sprzedawca nie dał znać ,że telefon jest do odbioru,mimo że tak sie umowiliśmy.pan z obsługi przy odbiorze telefonu chciał go włączyć ale nie umialstwierdzil ze to cos z kartą i musze isc do play.jak ku**a z kartą ? telefon jest u nich kupiony to chyba bez simlocka!matoły,dno dna
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.