Jakość obsługi uważam za przeciętną, ponieważ pracownik obsługujący był trochę niedostępny dla klienta w sensie przywitania - sam musiałem się pierwszy przywitać. Obsługa na stacji była jednoosobowa. Pracownik miły, mało komunikatywny wzrokowo, głos spokojny, wytonowany. Po usłyszeniu kwoty zapłaty - propozycja zapłaty gotówką bądź kartą. Nie usłyszałem słowa dziękuję, po tym jak ja podziękowałem. Pracownik zainteresowany był bardziej swoim kolegą stojącym za mną w kolejce do którego się zaczął uśmiechać i rozmawiać. Klient jak klient - powinien być traktowany równie. Lada czysta, podłoga także bez zabrudzeń. Przy wychodzeniu do widzenia odpowiedzieli mi klienci stojący w kolejce.
Pracownik sklepu przywitał się, był bardzo uprzejmy. Dostrzegłem kontakt wzrokowy co jest bardzo ważne. Zostałem bardzo miło obsłużony, nie brakowało uśmiechu na twarzy pracownika. Z uprzejmością zadano mi pytanie: "Czy życzy Pan sobie coś jeszcze?". Pracownik energiczny, komunikatywny, obsługa rewelacyjna, kontakt słowny bardzo wyraźny. Po usłyszeniu sumy zapłaty, powiedziałem, że chciałbym zapłacić kartą - nie było problemu. W sklepie było schludnie i czysto oraz panowała miła atmosfera. Gdy zapłaciłem usłyszałem "dziękuję i zapraszam ponownie" - w tym czasie także otrzymałem paragon i wydruk z terminala.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.